Welcome

Welcome to PT Antarmitra Sembada website. Please browse the website and find any useful information upon your visit here.
_

About us

We are a fast growing company in marketing of pharmaceuticals, healthcare and consumer goods with national coverage in more than 20 cities all over Indonesia.

Penanganan Keluhan Pelanggan

Dalam bisnis , komplain pelanggan merupakan salah satu hal yang wajar terjadi. Jangankan Anda yang baru memulai bisnis kecil dan masih berumur muda, perusahaan yang sudah besar dan tua pun kerap menerima komplain atau keluhan dari pelanggan. Tidak ada yang salah disini, karena pada dasarnya setiap orang memiliki level kepuasan yang berbeda-beda. Namun yang perlu diingat, me-review komplain pelanggan ini sangat penting. Salah satu ciri khas bisnis atau perusahaan yang bisa dikatakan baik adalah ketika perusahaan tersebut minim komplain dari pelanggan, dan apabila terjadi komplain, maka keluhan tersebut ditangani secara serius dan benar.

Last Updated on Tuesday, 30 May 2017 08:42

Read more...

 

Page 2 of 8

Trillions in Sales

w100_1.jpg
With increasing profit in Sales each Year, we are proud to set the Trillions Sales Target on upcoming years.

Information Technology

w100_2.jpg
We believe that IT is the future weapon to expand our business. This year, our IT infrastructure and resources has managed to increase its availability and speed.

Human Resource

w100_3.jpg
In support of our company's principles, values, vision, and mission, it is the Human Resources' Mission to support the total operation in meeting its goals through its most valuable resource - it's PEOPLE.